Reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím nebo odevzdat osobně v provozovně prodávajícího).

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.superfoil.cz

 

Provozovatel:

MC VELOX Praha, s.r.o
U strouhy 282/1,
196 00
Praha 9

IČ: 25655728
vedené u Městského soudu v Praze, spis. značka C 58551


 

Spotřebitel (kupující):

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon:

E-mail:

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace):

Dne ……………………………… jsem vytvořil/a objednávku produktu: …………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Zakoupené zboží vykazuje tyto vady: (Zde je třeba vadu podrobně popsat.)

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (Nehodící seškrtněte):

 

a) Výměnou zboží za nové

b) Vrácením peněz ve výši původní ceny produktu

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.

 

 

 

1. Datum objednání: ………………………..    /          datum obdržení: ……………………………..

 

2. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány

 

a) bankovním převodem

a budou navráceny zpět bankovním převodem na účet číslo:

 

3. Jméno a příjmení spotřebitele:

 

4. Adresa spotřebitele:

 

5. Telefon:

 

6. E-mail:

 

 

 

 

 

 

 

V      ……………………………………………………………….

 

Dne ……………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________

 

Jméno a příjmení spotřebitele, podpis

 

 

 

 

 

Seznam příloh:

 

Faktura za objednané zboží č.: …………………………………

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace:

 

Kupující je povinen předložit doklad o zakoupení zboží.

 

Kupující nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a kupující, dohodli snížení ceny.

 

Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

 

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.

 

Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Vyprší-li zákonná lhůta, kupujícímu se přiznávají stejná práva jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.